czwartek, 26 stycznia 2012

Pażdziernik 2011

KAŻDY JEST NAUCZYCIELEM IM CZĘŚCIEJ SPOTYKAM LUDZI I Z NIMI ROZMAWIAM TYM WIĘCEJ SIĘ UCZĘ. DZIECKO Z ULICY KTÓRE SIĘ UŚMIECHA JEST NAUCZYCIELEM BO PRZYPOMINA O TYM ABY SIĘ UŚMIECHNĄĆ.



W tym miesiącu było wiele powodów do radości a najważniejszy to moje pierwsze urodziny i oświadczyny mojego taty, które oczywiście zostały przyjęte przez moja mamę. W tym wyjątkowym dniu towarzyszyli nam najbliżsi. niektórych nie mogło być z nami fizycznie ale wierzyliśmy że są obecni duchem i myślami z nami. Cieszą się naszym szczęściem  i dzielą naszymi radościami. W tym miejscu jeszcze raz Wam wszystkim dziękujemy że byliście z nami. :):)



















Z okazji moich pierwszych urodzin rodzice zabrali mnie na wycieczkę. Pojechaliśmy do Cioci Oli, Wujka Daniela i ich córeczki - Majki. :):) Ciocia zrobiła mi kilka zdjęć.










Poszliśmy również w odwiedziny do Cioci Ewy Wujka Czarka i ich synka Michała :):)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz